Aktualnie brak
Reklamacje
1. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie przesyłki lub dostarczonego towaru zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić stosowny protokół stwierdzenia uszkodzeń zgodnie z regulaminem firmy kurierskiej. Niesporządzenie protokółu stwierdzenia uszkodzeń skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu nienależytego zrealizowania usługi przez przewoźnika.
2. Podstawą reklamacji jest protokół stwierdzenia uszkodzeń, o którym mowa w ustępie poprzednim. Kupujący zobowiązuje się dostarczyć ten protokół Sprzedającemu w terminie 5 dni roboczych od daty jego sporządzenia. Niesporządzenie protokółu stwierdzenia uszkodzeń lub jego niedoręczenie Sprzedającemu w w/w terminie skutkuje brakiem możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu nienależytego zrealizowania umowy.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z zamówienia Kupujący powinien odmówić jej przejęcia i powiadomić o tym niezwłocznie Sprzedawcę drogą mailową lub telefoniczną na podstawie formularza reklamacyjnego dostępnego do pobrania ze stronywww.porcelanico.pl
4. Sprzedający informuje, że w przypadku płytek ceramicznych, kamienia naturalnego, paneli drewnianych i drewnopodobnych, tapet oraz innych okładzin ścian i podłóg, zastrzeżenia dotyczące ich właściwości takich jak: jakość powierzchni, jednolitość koloru (bądź jego odcieni) oraz wymiarów, winny być zgłaszane Sprzedającemu przed przystąpieniem do ich trwałego montażu do podłoża.